הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

2 פברואר, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

עבודת שטח

נבחרת התקשורת של בית הספר 'סביונים', מקרית ים, יצאה למשימה עיתונאית ראשונה, סיקור מופע קהילתי רב משתתפים 

את חופשת חג החנוכה בילו בנות נבחרת התקשורת של בית ספר 'סביונים' בקרית ים, לייה חלבי, שירה דהן, שלי פילצ'ין ואליסה לברנקוב, בסיקור התקשורתי הראשון שלהן. העיתונאיות הצעירות, רק בכיתה ג', הגיעו נרגשות לאירוע – המופע 'אלאדין ויסמין' שהעלו חברי וחברות להקת 'משנים כיוון' של מתנ"ס קרית ים, שבה השחקנים הם ילדים/ות ונוער.

1

                 צילום: אנג'ליקה אגבייב

המופע נוצר בשיתוף הרשות העירונית קרית ים ורשת המתנ"סים המנוהלת ע"י החברה הארצית למתנ"סים, שחברו במטרה להקנות לחברה הצעירה בקריה פעילות חברתית, תרבותית וקהילתית, וכל הכנסותיו הוקדשו למינוף פעילות הלהקה.

ביום המופע הגיעה נבחרת התקשורת של בית ספר 'סביונים' להיכל הספורט בבית ספר 'עלומים', קרית ים, וצפתה במופע. הבמה נצבעה בשלל צבעי הקשת כשעליה פיזזו, רקדו ושיחקו בכישרון רב חברי וחברות הלהקה הצעירים.

2

צילום: שלמה שוורצר

בסיום המופע זכתה נבחרת התקשורת הצעירה לראיין חלק מהעוסקים והעוסקות במלאכה. העיתונאיות הצעירות עמלו מבעוד מועד – הכינו לקראת הראיונות תחקיר מקיף על המופע וניסחו שאלות ייחודיות כך שיתאימו לכל מרואיין ומרואיינת.

3 4

צילום: אתי חן

המראיינות הצעירות, שלי פילצ'ין ואליסה לברנקוב, פגשו את עמית קובי, תלמידת כיתה ז' המשחקת במופע, לראיון אישי:

שלי: עמית, אני יודעת שאת בלהקה כבר שלוש שנים ברציפות. באילו הצגות השתתפת?

השתתפתי ב'היפה והחיה', 'סינדרלה' ועכשיו ב 'אלאדין ויסמין'. כל הצגה כזאת זה 11 הופעות. זה מאתגר אבל גם מספק.

שלי: האם כדאי להיות ב'משנים כיוון'?

כן, כי זה מהנה מאוד להופיע ולהיות עם ילדים אחרים ולהתחבר. אם את אוהבת לשיר ולרקוד אז זה המקום לעשות את כל הדברים האלה, להגשים חלומות.

אליסה: כמה את משקיעה בהופעות האלה?

די הרבה, אני מנסה לתת את כל מה שאני יכולה לתת. אני צריכה להיות תלמידה טובה גם בבית ספר וזה קשה, יום לפני מבחן היו לי חזרות והבאתי את החומר למבחן לפה ולמדתי בהפסקות.

שלי: אם זה קשה, למה את לא מוותרת בעצם?

כי במקום להיות כל הזמן בבית, את באה לחוג, ללהקה שאת אוהבת להיות בה, וזה מאוד כיף להיות פה, לשיר ולרקוד.

גם חן עבדייב, נערה המשתתפת במופע כחלק מלהקת הבוגרים והבוגרות, לא חמקה משאלות הראיון הנוקבות של לייה חלבי. לחצו לצפייה

5

צילום: גילי סילמן

שירה דהן ולייה חלבי ראיינו את רוזי פרנקל, אמא לשני ילדים המשתתפים במופע.

שירה: רוזי, את מרוצה מזה שהילדים שלך בלהקה?

אני מאוד מרוצה מזה, כי אני רואה מה זה עושה להם. הם מאוד מאושרים, הם שמחים לבוא לפה, הם שמחים להיות בחזרות, אז ברגע שאני רואה שהם ממצים את עצמם ומתקדמים ומתפתחים והם כל כך מאושרים, זה עושה אותי מאושרת.

שירה: אני יודעת שאת מבלה די הרבה זמן פה, מאחורי הקלעים של המופע. למה את עושה את זה?

מאוד חשוב לי לסדר את הזמן שלי ככה שאוכל להיות פה, כי אני חושבת שלהקת 'משנים כיוון' זה פרויקט מדהים. גל חיון, מנהל הלהקה, וארז ביטון, המעבד המוזיקלי, מובילים את הלהקה באופן מאוד מקצועי.

לייה: הילדים שלך מצאו בלהקה גם חברים?

בהחלט, יש פה גם את הקטע החברי, האישי והערכי, שאני מאוד מעריכה. לכן, כאמא, אני חושבת שאני יכולה לתרום בדברים הקטנים: עזרה מאחורי הקלעים במהלך המופע, אם מישהו רעב או קשה לו או מתגעגע הביתה, חיבוק, לתפור בגד שנקרע, כל מיני דברים קטנים שמצריכים נוכחות של מבוגר ואני עושה את זה באהבה גדולה.

שירה ולייה: תודה רוזי.

רוזי: תודה לכן בנות, אתן מקסימות ומקצועיות. ואני אהיה גאה לשמוע עליכן בעתיד ולהגיד שהייתי המרואיינת הראשונה שלכן. כל הכבוד.

6

צילום: אנג'ליקה אגבייב

תוצרים נוספים של נבחרות וחוגי התקשורת השונים של " מ-א' ועד ת' " ניתן למצוא כאן https://www.facebook.com/mealefadtaf/?fref=ts

8

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>