הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

2 פברואר, 2016 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

סדנת סריגה במכללה

בסדנה השתתפו 80 סטודנטים וסטודנטיות, מורים ומורות לעתיד, שלמדו טכניקות סריגה בהנחיית האמן אבי סביליה

סדנת סריגה רבת משתתפים התקיימה בשבוע שעבר במכללה האקדמית אורנים. מאחורי היוזמה עמד יוחאי אברהמי, ראש המכון לאמנות, המבקש להחזיר את מלאכת היד, ה"קראפטס", אל מרכז העשייה בחוג לאמנות במכללה. אברהמי: "סדנת סריגה מאפשרת לסטודנטים לטעום מידע מסורתי של מלאכת יד בסיסית בתרבות. הפונקציונליות של הסריגה מאפשרת, הלכה למעשה, קיום ממשי של פעולת רישום מחד (יצירת כתמים/משטחים מרשת קווים) ומאידך מעבר מדו מימד לתלת מימד. סדנת הסריגה הקבוצתית היא יצירה שיתופית של אמנות שיש בה שיחה על צרכים בסיסיים של הגנה (כגון לבוש, מחסה, כיסוי) ושל יופי. המימד המופשט של התוצרים מציע העלאת תכנים אלה בלי 'לדבר' עליהם אלא לחוות אותם בידיים ובעבודה מהנה עם קולגות – מרצים וסטודנטים, ובהמשך עם ילדים – תלמידים."

סריגה 3 צילום תהל בוטבול

בסדנה השתתפו 80 סטודנטים, מורים לעתיד, שלמדו טכניקות סריגה בהנחיית האמן אבי סביליה. הסדנה ארכה חמש שעות ובמשך כל הזמן הזה ישבו הסטודנטים ואנשי סגל וסרגו מיצב ענק שיוצב בסופו של יום ברחבת הקמפוס.

צילום:  תהל בוטבול

סריגה 5 סריגה 6 סריגה 7 סריגה2 סריגה4

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>