הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

14 ינואר, 2016 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

רכש למערך ההסברה: סטודנטית מאורנים

עדן עיני, מהחוג לתקשורת במכללה, התקבלה לפרויקט התנדבותי של משרד החוץ בנושא הסברה

5656e83f-c658-4875-840f-63c093636fbcעדן עיני, סטודנטית במכללת אורנים וחברה באגודת הסטודנטים של המכללה, התקבלה לstandwithus, פרויקט התנדבותי של משרד החוץ בנושא הסברה.

STANDWITHUS FELLOWSHIP   הוא מיזם ייחודי בארץ להסברה ודיפלומטיה ציבורית של משרד החוץ, המכשיר סטודנטים להתמודדות עם הסברה מקצועית במדיות השונות ולמינוף מערך ההסברה של ישראל בעולם.

בכל שנה נבחרים 150 סטודנטים מכל הארץ מתוך אלפיים מועמדים, להשתתף בפרויקט. עיני: "המיונים הם לא פשוטים ודי ארוכים. זה מתחיל בטופס הרשמה באנגלית, נמשך בדינמיקה קבוצתית ומסתיים בראיון אישי. בחנוכה כל הסטודנטים שהתקבלו נסעו ליום הרצאות במשרד החוץ."

הפרויקט מתחלק למספר קמפוסים בארץ כשבכל קמפוס 25 סטודנטים. עייני משתייכת לקמפוס חיפה ונפגשת עם הקבוצה החיפאית בטכניון אחת לשבועיים. בחצי שנה הראשונה עוברים הצעירים הכשרה מקצועית, כמו כיצד להגיב בתקשורת, ולומדים על ההיסטוריה של מדינת ישראל ושל שכנותיה. בהמשך השנה ייזום כל סטודנט פרויקט הסברה משל עצמו בארץ או בחו"ל.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>