הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

15 נובמבר, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

רכזת המעוז

אור מרום, תושבת היישוב שקד, לומדת במסלול מלח ובחוג ללשון

שמי אור מרום, בת 22, אני מתגוררת בישוב שקד שבצפון השומרון. נולדתי בעיר נתניה עד גיל 4, ולאחר מכן הוריי עברו לגור בישוב בעקבות סבי וסבתי. התחנכתי בבית ספר "עומר" עד כתה ט' ולאחר מכן עברתי לבית ספר קיבוצי "גוונים".

בתור נערה מתבגרת ובמסגרת הישוב- עבדתי בגנים, במעון, בצהרון, בקיץ גם בקטינות, ולקחתי חלק בתור חניכה בתנועה שכיום אני עובדת בה.

בצבא שירתי כמשקית תנאי שירות, הייתי אחראית על תנאי השירות של החיילים מרגע כניסתם לצה"ל, הן מבחינה כלכלית, חברתית וסוציאלית. זאת על מנת לאפשר את המשך שירותם התקין ביחידה. במסגרת תפקידי נדרשתי לראיין חיילים, לבצע ביקורי בית, לאתר בעיות פרט, להציג פתרונות לבעיות, לייעץ ולסייע למפקדים. מאז ומתמיד החינוך היווה חלק משמעותי מחיי והצבא רק חיזק זאת.

אחד התחביבים שלי זו המוזיקה, למוזיקה יש מקום חשוב מאוד בחיי. בתיכון עשיתי 5 יחידות מוזיקה- אני שרה מהיום בו נולדתי, מנגנת בגיטרה, וקצת בפסנתר.

אור

אני עובדת כרכזת מעו"ז שקד בתנועת הנוער בית"ר. תנועת הנוער בית"ר הינה תנועה ציונית הפועלת מזה 92 שנים בקרב העם היהודי. בייסוד השקפתה עומדת הציונות הלאומית השואפת להבטחת קיומו של העם היהודי בארצו על ידי: חיזוק התודעה הלאומית בקרב הנוער, הנחלת ערכי אהבת העם והארץ, עידוד עלייה וסיוע בקליטתה, חתירה לצדק חברתי, גישור על שסעים בחברה הישראלית והתיישבות.

במסגרת תפקידי אני עובדת ופועלת למען הרחבת התנועה לכלל ישובי צפון השומרון. המטרה הינה להביא לכך שלכל התושבים המתגוררים בצפון השומרון יינתן מענה של תנועת הנוער, ולהגיע לכך שתהיה באזור דירת ש"ש שיוכלו להוות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של החניכים, הן במסגרת התנועה והן במסגרת בית הספר.

אני רואה בתנועת הנוער חשיבות רבה. הכלים והערכים אותם מקבלים המדריכים במסגרת תנועת הנוער הם חשובים לא פחות מהכלים המקבלים במסגרת הפורמאלית.

התחלתי את לימודיי באורנים השנה (תשע"ו), במסלול מל"ח והחוג ללשון. בחרתי בתחום זה על מנת להעשיר את הידע ולרכוש עוד כלים בתחום.

לאחר הלימודים, אני דווקא חושבת שאלך לכיוון המסגרת הפורמאלית במטרה לעשות את המיטב ולשנות את מה שניתן ביכולתי לשנות.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>