הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

23 נובמבר, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

החיידק לחינוך

אוריה אפריים, סטודנטית במסלול מלח בחוג לאזרחות

אוריה אפרים גרה בקריית חרושת , בקרית טבעון, יחד עם חברה. היא  בת  26 , במקור ממושב נבטים, מושב של קוצ'ינים- אי שם בדרום הרחוק.

אוריה :"כל חיי גרתי במושב ותמיד ידעתי שאליו אחזור. אבל היום, בדיעבד, אחרי שגילתי את הקסם של הצפון, אני בספק אם זה עדיין על הפרק. התחנכתי ביישוב עומר מכיתה א'-ועד י"ב ,הגברתי תאטרון ואומנות.

את שעות אחר הצהריים כנערה מתבגרת העברתי בתנועת "בני המושבים", שם גדלתי, חונכתי ,התבגרתי והפכתי למדריכה.

תמונה

לפעמים זייפתי לטובת "פרויקט מנהיגות 2000" של הסוכנות היהודית. זהו פרויקט המקנה לבני הנוער כלים להובלה ומנהיגות צעירה, לא רק שיחות ותרגילים במעגלים-גם דרך הרגליים, בשטח ("חברת אבן דרך"). בסוף השנה הראשונה לפרויקט (מתוך שנתיים) טסנו חברי הקבוצה, כמשלחת לקנדה, להדריך במחנה של יהודים.  התבגרתי לתוך העולם המופלא הזה.

בסיום התיכון התגייסתי למדריכות כושר קרבי, שירתתי בחיל האוויר. לאחר השחרור החלטתי שמיציתי את עולם החינוך ולהדרכה כבר לא אחזור.

יצאתי למסע בעולם, כמעט 3 שנים מחיי הקדשתי לטיולים וניקוי ראש (לקחתי את הזמן כמו שאומרים) כשחזרתי החלטתי שאני הולכת להיות מעצבת אופנה. ארזתי את הפקלאות שלי בדרום , החתמתי דרכון ונחתי בצפון, בחיפה. לאחר שנתיים החיידק הכריע אותי, הוא פשוט לא הרפה.

אז עזבתי את האופנה לטובת החינוך-למקום שמביא לי הכי הרבה סיפוק וגורם לי אושר. אין כמו הרגע הזה שהחניך אומר לך כמה את חשובה לו וכמה כייף לו איתך, זה פשוט שווה כל רגע. אז מי שעדיין לא  הבין אני חזרתי ובגדול.

והיום אני מדריכת נעורים בקיבוץ רמת השופט ואני פשוט..נהנית!"

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>