הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 אפריל, 2015 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

בית הספר שקד: נחנך אגף חדש

מנהל בית הספר אלון ירושלמי : "בכל אקט חינוכי באשר הוא, תאמין בתהליך, שמור על דרכך ואל תיתן לקטנות להפיל את רוחך, והוא יבשיל לפרי עסיסי ומשובח"

image001

Dדודי בשקד05

טקס חנוכת האגף החדש בבית ספר "שקד" בקרית טבעון, נערך בשבוע שעבר. באירוע המכובד השתתפו ראש העיר, דוד אריאלי,  חבר המועצה עמית אפרתי, מנהלי

המחלקות השונות במועצה המקומית, מנהלי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים ביישוב, מנהל בית הספר, מורים ומחנכים בחינוך האנתרופוסופי, הורים, תלמידים ואורחים.

האגף החדש שנחנך כולל 8 כיתות אם וכיתות ספח חדשות וכן מספר רחבות לטובת התלמידים הלומדים במקום – תוספת משמעותית אשר נותנת מענה לצרכים שנוצרו עם השנים בשל גידול ניכר באוכלוסיית התלמידים.  כמו כן, הושקעה מחשבה רבה בתכנון מפלסי ההרחבה בשל המבנה הטופוגרפי של האזור. התכנון  בוצע ע"י האדר' עמית נמליך, אורנה בן-ציוני מ "אב אדריכלות נוף" וצוות תכנון מכל תחומי הבניה ובשיתוף מהנדס המועצה מריוס ראפ.

שקד933

דוד אריאלי: "זהו רגע מאוד מרגש לראות איך התכנון היפה והייחודי של בית הספר מתגשם. מדובר באחד הפרויקט הגדולים והמשמעותיים שנעשו כאן בשנים האחרונות, מהלך אדיר שכלל אלפי שעות של עבודה ושל הרבה מאד אנשים טובים שהיו חלק מהפרויקט. אני אסיר תודה לכל אחד ואחת מהם, על שעזרו לנו לסיימו בהצלחה.  היה לנו חשוב להרים מתקן שמכבד את המורים וכמובן את התלמידים ואני מאד גאה בתוצאות".

מנהל בית ספק "שקד" אלון ירושלמי: "הנה אנו כאן אחרי שנתיים אינטנסיביות של בינוי ובאופן סמלי נמצאות כאן גם שתי כיתות ח' בבית הספר שהחלו את דרכן ככתות ראשונות בשכבה כפולה. הן מסיימות את מסען החינוכי בבית הספר השנה במבנה החדש. וכפי שאנחנו אוהבים להאמין, אין זה מקרה, שהיום, כשבפעם הראשונה השנה יש לנו 16 כיתות אם ושמונה שכבות כפולות. זהו שיקוף של אמת עמוקה החבויה בבסיסו של כל אקט חינוכי באשר הוא, תאמין בתהליך, שמור על דרכך ואל תיתן לקטנות להפיל את רוחך, והוא יבשיל לפרי עסיסי ומשובח".

שקד915

על החלק האמנותי בטקס, בנגינה ובשירה, היו אחראים תלמידי בית הספר, כאשר בהמשך נערך סיור קצר, במהלכו התרשמו האורחים מהכיתות ומעבודות התלמידים שהוצגו במקום, ולסיום נערכה הרמת כוסית לקראת חג הפסח.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>