הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

23 אפריל, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

איש החינוך האנתרופוסופי

 

ניר אזולאי, סטודנט במסלול מל"ח

אני בן 56, מיודפת. נשוי ואב לחמישה ילדים, ומחנך בחינוך האנתרופוסופי.

על עבודתי

התחלתי את דרכי החינוכית כמורה לתנועה ומחול בגיל 26 . לימדתי ילדים מגיל גן ועד תיכון במסגרות חינוכיות רבות: גנים, חינוך יסודי ממלכתי, ממלכתי דתי, חינוך מיוחד (כולל המגזר הערבי, מגמות אומנות ומחול תיכון). ההיכרות עם החינוך האנתרופוסופי נוצרה דרך ליווי של שלושה ילדים מכיתות א-י"ב בבית-הספר בישוב הרדוף. בשנת 2006 המשכתי את לימודי בסמינר חינוך אנתרופוסופי, מחנך בדרך החינוכית הזו בשש השנים האחרונות.

לפני כשנתיים נבחרתי להוביל ולחנך בכיתה א ראשונה בבית-ספר צומח של עמותה חינוכית מבית קשת. אני מחנך שנה שנייה כיתה ב אנתרופוסופית בבית-ספר ממלכתי "נפתלי" ביבניאל.

לימודי באורנים

כמורה בבית-ספר יסודי ממלכתי, אני נדרש להשלים תעודת הוראה ותואר ראשון . בחרתי בתכנית מל"ח (עם עוד מספר מחנכים מהחינוך האנתרופוסופי) בזכות ייחודה של התכנית. התכנית משלבת תכנים התורמים לבניית דמותו של המחנך כמנהיג וכמוביל תהליכי שינוי.

חלומות לעתיד?  ליווי הורים שבחרו בדרך החינוכית האנתרופוסופית  בבית ובבית-הספר, על מנת שיוכלו ללוות את התפתחות ילדיהם בעתיד ולתמוך בהם. באותה העת גם להמשיך ולהתפתח כבני אדם, באמצעות לימוד, ליווי מורים ויוזמות חינוכיות  בדרכם למצוא ולעצב את עצמם ברוח הזמן והמקום.  חלום נוסף הוא לטייל עם משפחתי בהודו, בנפאל ובאוסטרליה – ניו זילנד .

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>