הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

12 אפריל, 2015 פורסם ב במה חופשית
תגובה אחת

אורנים, אורנים, אורנים…

 

ארי בורנשטיין שואל, לקראת סיום חופשת הפסח, מדוע בעוד הסטודנטים מחויבים "לבלות" חלק מהחופשה בהכנת מטלות, המרצים אינם מחויבים באותה מידה בהחזרת עבודות ישנות.

 

ארי ברנשטיין

ארי

יצאנו ל"חופשת" פסח, אנחנו הסטודנטים שבמסלול מל"ח אשר מחוייבים ע"פ חובות המסלול, לעבוד לפחות חצי משרה בחינוך, והנה כל מרצה נותן לנו עבודות, מטלות, מאמרים לקריאה וסיכום ושיעורים מקוונים, כי הרי אנחנו עובדים במהלך כל חופשת פסח ולא יכולים להגיע לאורנים…

אז כנראה זה לא ברור, מדוע לא מבינים ואולי אף מתחשבים בנו, הסטודנטים של מל"ח?  אני מבין שיש מחויבויות רבות וזה חלק מהלחצים שלנו כאנשי חינוך בכלל וסטודנטים בפרט, ואז עולה השאלה, מדוע כל הדברים הנ"ל לא חלים גם על המרצים???

מדוע עבר יותר מחודש מחזרתנו ללימודים מחופשת הסמסטר ועדיין אין כמעט שום ציון על כמעט שום מטלה, עבודה ולא על רפרט אשר הגשנו במהלך "חופשת" סמסטר א'???

הרי אם מצפים מאיתנו שנלמד בשיעורים מקוונים ונגיש עבודות וסיכומים, למרות המחויבויות האישיות הרבות שלנו, אלו שבבית (רובנו הורים) ואלו שאנו מחוייבים להם מתוקף מסלול הלימודים שלנו בעבודותנו החינוכיות השונות, אזי אני לא מצפה לפחות מכך ממרצינו באורנים.

מרצה אחד/אחת אשר נקודתית לא יכל/ה לבדוק את העבודות אני יכול להבין, אך כשזה יותר מ- 90% מהמבחנים והמטלות שקיבלנו ועליהן אין עדיין ציון, זה כבר משרה תחושה של זלזול, חוסר רצינות ואולי הכי חשוב, איפה הדוגמה האישית?

נאה דורש, נאה מקיים.

זו רק דעתי.

תגובה אחת

  1. מאת מורן:

    יותר מ-90 אחוז מבחנים שאין עליהם ציון? נשמע לי לא הגיוני כי זה לא חוקי בעליל. אתה מוזמן לפנות לרמ"ח אקדמיה- הראל. אני בטוחה שהוא יוכל לעזור.
    מעבר לכך- יש חוקים ברורים בתקנון שחור על גבי לבן מה מותר למרצה ומה אסור וכן נהלים מסודרים לגבי החזרת עבודות, מתן ציונים למבחן וזמנים וכן הלאה.
    על איזה חוגים אתה מדבר? אצלי אין שום בעיה עם ציונים לעבודות ומבחנים. היה קורס או שניים שבהם היה איחור קל ובהם המרצה כתב\ה לנו על כך וזה כמובן בסדר.
    אבל אם עד עכשיו קיבלת רק 10 אחוז מהציונים של סמסטר א' זה מאוד מוזר וכמובן שזה לא בסדר.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>