הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

10 מרץ, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

רוצה להעניק מעצמה

נועם

קצת על עצמי… בת 23, גרה בקיבוץ הסוללים שבעמק יזרעאל כבר 15 שנים. למדתי בבית הספר "העמק המערבי" שבקיבוץ יפעת, ועשיתי בגרויות בעיצוב גרפי ובתקשורת רדיו. יש לי שלושה אחים קטנים. האח הצעיר ביותר בכיתה ד.

במה אני עובדת? אני עובדת בתפקיד מד"בית (מדריכה בוגרת) בקיבוץ יפעת במועצה אזורית עמק יזרעאל. במסגרת התפקיד אני אחראית על שכבה ד עד שכבה ט במסגרת תנועת בני המושבים, ועל שכבה ז עד שכבה י"ב במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי של הקיבוץ. אני נמצאת בקיבוץ כמעט כל יום בשבוע, והקשר עם הילדים שעליהם אני אחראית הוא אוהב מאוד וחברי. בכל זאת, זה לא בית ספר, וזה מה שכיף בעבודה הזאת. בעבודה אני משקיעה משאבים רבים, וצריך כוח רצון רב מכיוון שזאת עבודה ש"הולכת אתך" הביתה בסוף כל יום.

בחרתי בתחום החינוך בזכות הרצון לתת מעצמי בעיקר לנוער ולילדים, וכמובן בזכות הרצון להשפיע על העולם שלנו ועל הילדים של היום. אני רוצה שכל ילד יגלה את עצמו וידע כבר בילדותו כמה כוח יש לו, וכמובן לתת לו כמה שיותר ערכים להמשך חייו.

חלומות שלי לעתיד… לטייל בכל העולם בלי הפסקה, לראות נופים, תרבויות שונות ואנשים חדשים, ולחנך את דור ההמשך שלנו!

לא ידעתם? במהלך מבצע "צוק איתן" גויסתי למילואים בצו שמונה בעת מכינת הקיץ של קשת. לאחר חודש וחצי של מילואים משמעותיים וקשים חזרתי ל"מכללת אורנים" ועשיתי את המועד הנוסף של המכינה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>