הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

10 מרץ, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

איש חינוך שחולם על קומיקס

עומר

עומר ארגמן, סטודנט במסלול מל"ח, מגשים את חלום הילדות להיות מורה

מי אני?

איש חינוך ו"קרייתי" בכל רמ"ח איברי. בין השאר, אני גם מגדיר את עצמי לטובה כחנון המתעניין במדע, במשחקי מחשב, בקומיקס ובאנימה (סדרות יפניות).

יש הסבורים כי אנשים מתחלקים לאוהבי חתולים ואוהבי כלבים, אך לי יש חיבה לציפורים ובזה אני רואה את עצמי יוצא דופן. אני מגדל תוכי מדבר ששמו פיג'י מאז שהוא גוזל, ואהבתנו עזה.

במה עוסק הבחור?

אני אחראי משמרת במרכז חירום לילדים. מגיעים אלינו ילדים בצו חירום של בית משפט ומרקעים שאינם פשוטים לעיקול. תפקידי כמדריך ואחראי הוא לבלות בחברת הילדים במשמרות, לדאוג לצרכיהם הפיזיים והרגשיים תוך כדי תיעוד המשמרות ותיעוד של כל ילד בנפרד, ולתת תחושה של הגנה וטיפול עד ההמלצה לבית המשפט על המקום הבא אליו יעברו הילדים.

נו אז איך בבית הספר?

בלימודי ב"מכללת אורנים" מצאתי גישה מרעננת של לימוד ושיח המאפשר לי להביא את עולמי לשיעור ואת השיעור לעולמי. אני גאה מאוד להיות תלמיד באורנים ורוב השיעורים אכן יתרמו לעתידי המקצועי. עם זאת, אני מתקשה מאוד ללמוד לבדי מחוץ לכיתה, והדבר משפיע על ציוני. לו רק יכלו לתת לי ציונים על יישום הלימודים בשטח, בטוח שהייתי מקבל ציון מאה בכול.

מה תרצה לעשות כשתהיה גדול?

החלום שלי מאז גיל 16 הוא להיות מורה, אבל לא סתם מורה, אלא מורה מחנך. מתוך ההבנה כי חינוך הוא אפקטיבי במנות קטנות, חלומי הוא לחלוק מרחב לימודי חינוכי עם מספר מצומצם של בני נוער איתם אוכל להעמיק את עבודתי ולעבור תהליכים.

החלום הרחוק שלי הוא להיות מנהל בית ספר יסודי משום שיש לי דעה גובשת בשיטה שבה יש לעבוד עם ילדים ולחנכם.

בחלומותיי הפרועים יותר הייתי רוצה לפתוח חנות קומיקס.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>