הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 פברואר, 2015 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

מצטרפים לרשת "צהריים טובים"

הצהרונים המשתייכים לרשת נמצאים בפיקוח מתמיד כדי להבטיח שאיכות העשייה החינוכית ורמתה יעמדו בתבחינים שנקבעו מחייבים על פי הצרכים ההתפתחותיים של הילדים

צהרוני רשת המתנ"סים בקרית טבעון הצטרפו לאחרונה לרשת "צהריים טובים", רשת צהרונים הפרוסה בכל הארץ ופועלת לפי תו איכות. רשת "צהריים טובים" מהווה את ארגון הגג המאגד בתוכו את הליווי וההדרכה של כלל הצהרונים הפועלים ברשת המתנ"סים.

לפי רשת "צהריים טובים", תפיסת הצהרונים היא כמרכז חינוכי פדגוגי- התפתחותי, מסגרת המעשירה את הילדים בתכנים חינוכיים ורגשיים המותאמים לשלבי ההתפתחות של הילדים.

צהרונים המשתייכים לרשת נמצאים בפיקוח מתמיד על מנת להבטיח שאיכות העשייה החינוכית ורמתה יעמדו בתבחינים שנקבעו כמחייבים על פי הצרכים ההתפתחותיים של ילדי הצהרון.

הצוותים מחויבים לפיתוח יכולותיהם הייחודיות וליצירת אווירה של צמיחה והתפתחות אישית במסגרת החינוכית. היעד המרכזי של הצהרון הוא מתן יחס אישי לכל ילד, תוך התייחסות לעולמו הרגשי והקניית מיומנויות חברתיות בדרך חווייתית ומעשירה.

מנהלת הגיל הרך והמשפחה, לירון רון: "הצהרון הוא חלק מהותי ומשמעותי בהמשך היום החינוכי של הילד. מטרתו לתת מענה חם וביתי ובמקביל לקיים העשרה, התבוננות ומענה לצרכים לימודיים מקדמים. ישנן מספר מטרות העומדות בפני והן: בניית תכנית חינוכית שתתאים לגיל הילדים, הדרכה והכשרה של הצוותים לאורך כל השנה וכמובן הקשר והדיאלוג עם צוות הבוקר. חשוב לי לציין כי מתקיים קשר רציף ופורה עם מנהלת מדור גני הילדים במועצה המקומית, גילה דינר, הן מבחינה מנהלית והן מבחינה מקצועית, שכוללת שיתוף פעולה בנושאים שונים ומהותיים. כחלק מרשת "צהריים טובים" אפשר לקבל כלים רבים, פיקוח, התפתחות ולמידה, ועל כך אני מברכת."

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>