הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 פברואר, 2015 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

מועדון הסורופטימיסט העניק 8 מלגות לבנות קרית טבעון

מועדון הסורופטימיסט הוא ארגון בין-לאומי א-פוליטי, ונוסד בשנת 1921 בארה"ב ומטרתו לחזק את היכולות של הנשים, כאשר עיקר הפעילות היא בנושאי איכות הסביבה, חינוך ובריאות

טקס חלוקת המלגות של ארגון הסורופטימיסט נערך בשבוע שעבר בחדר הישיבות במועצה המקומית קריית טבעון בהשתתפות הנשיאה מיכל גבריאלי, מנכ"ל המועצה ומנהל מחלקת החינוך יאיר אודם, חבר המועצה עמית אפרתי, חברות הארגון, סטודנטיות ועוד. כמיטב המסורת, מחלקות נשות האיגוד בקרית טבעון מלגות לימודים מכובדות לסטודנטיות בנות הקריה. השנה חולקו שמונה מלגות בסך 2,500 שקל כל אחת.

מועדון הסורופטימיסט הוא ארגון בין-לאומי, א-פוליטי, ונוסד בשנת 1921 בארה"ב. מטרתו לחזק את יכולות הנשים בחברה, כאשר עיקר הפעילות היא בנושאי איכות הסביבה, חינוך ובריאות.

נשיאת המועדון מיכל גבריאלי סיפרה כי המלגות מיועדות להקניית מקצוע לנשים, והן ניתנות לבוגרות שנה א ומעלה, לאחר שהן הוכיחו רצינות והתמדה בלימודים. הכסף שנתרם לצורך המלגות נאסף מדי שנה ביריד הספרים המשומשים המתקיים במרכז הקריה, בתמיכה טכנית של המועצה, הבונה את השולחנות ועוזרת בשינוע הספרים. היריד נמשך ארבעה ימים ומקבלות המלגות מתגייסות לעזרת חברות המועדון.

גבריאלי, שגם הנחתה את הטקס, ברכה את הזוכות ואמרה: "היום הזה הוא יום גדול לזוכות במלגות, ויותר מכך, הוא יום גדול לנו, חברות המועדון. כשאנו מוסרות לידיכן את המעטפה, אנו גם מעבירות לכן כמה מסרים. הראשון הוא כי אנו חושבות שהשכלה היא ערך שילווה אתכן כל החיים, והידיעה שאנו תורמות, ולא חשוב עד כמה צנועה תרומתנו לכך, היא ידיעה המדרבנת אותנו להמשיך בעמלנו. המסר השני, והוא אולי החשוב ביותר, הוא כי אקט זה של נתינה לזולת יש לו כוח מניע בפני עצמו. הנותן מלמד את המקבל לתת הלאה את הטוב שניתן לו".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>