הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

5 פברואר, 2015 פורסם ב תוצרת מקומית
אין תגובות

בתחרות כרזות : פרס לסטודנטית מ"מכללת אורנים"

כרזה

ליה אבירם, סטודנטית מ"מכללת אורנים", זכתה במקום הראשון בתחרות הכרזות של אגף ההתמחות במשרד החינוך. אדווה גולדשטיין, גם היא מהמכללה, הגיעה למקום השלישי. מדי שנה, החל משנת תשס"ה, מקיים אגף התמחות במשרד החינוך תחרות כרזות. מטרת התחרות היא לאפשר למתמחים לבטא את המתרחש בעולמם המקצועי ולאפשר לנו, הצופים, הצצה על שנת העבודה הראשונה שלהם. הכרזות הן דרך ייחודית, בלתי אמצעית, ולרב מחויכת, אל מאחורי דלת הכיתה של המורים המתמחים, בוגרי מוסדות אקדמיים לחינוך מכל הארץ ומכל המגזרים. הזוכים נהנים מפרס כספי שנע בין 500 שקלים ל-3000 שקלים.

בכרזה שעיצבה אבירם רואים אפליקציות על מסך טלפון נייד, והיא משתעשעת עם המושג "גט-אפ", פעם במובן של לקום, להתעורר, ללמוד, לטפס ופעם בהקשר של אפליקציה.אבירם: "שנת הסטאז' הינה שנה עמוסה ומלחיצה אך עם זאת הינה מספקת מאוד. לאחר שלוש שנות לימודים לפתע, כמתמחה בהוראה, נתקלתי במשימות שעד כה דובר עליהן רק בתיאוריה. פתאום אני צריכה ללמוד כיצד לנהל את הזמן האישי שלי באופן יעיל ולא לשכוח להשאיר מעט זמן לעצמי כדי שאוכל להמשיך בעבודתי. במהלך השנה האחרונה חוויתי הצלחות, אך גם לא מעט נפילות מהן אפשר רק לקום, לחייך, ללמוד ולהמשיך הלאה. בחרתי בדימוי הטלפון החכם כיוון שחלק נכבד מהאוכלוסייה משתמש בו. הטלפון עוזר לי לנהל את הזמן ביעילות, ולפעמים הוא גם משמש כפעילויות הפוגה בשגרה העמוסה והלוחצת."

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>