הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

24 ינואר, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
2 comments

החינוך כחיים עצמם

 תמונה שאדי

שאדי חביב, סטודנט שנה ראשונה במסלול מל"ח בחוגים ספרות וחח"ק

שאדי חביב אללה, מכפר "עין מאהל", גר עם ההורים. יש לי אח ושתי אחיות.

לדבריו: "אני בוגר סמינר מדצ"ם שנת 2005 מטעם עמותת הנוער העובד והלומד. כיום אני בוגר בתנועה, שהתחלתי בה כחבר מכיתה ד, ופועל במחלקת ההדרכה של מעגל הקנים הערבים. אנחנו מעבירים את הסיורים ואת ההדרכות בפעילות למיניהן, בסמינרים, במחנות ובמשלחות לחו"ל. נבחרתי להיות הדובר של המעגל בתנועה ואחראי על חלק השיווק, המיתוג וההסברה. אני מדריך פעיל בקן שלי, בכפר "עין מאהל" עם צוות אדיר ומדהים.

שאדי מוסיף כי כדי לחדד את האופי, צריך זמן. "באישיות שלי הפנמתי כמה חשוב לחנך, בשביל חברה טובה יותר. צריך להבחין בחשיבות החינוך כמקצוע מחנך ומטרתו, ובסופו של דבר להשפיע בעיצוב האישיות של הבנים שלנו".

שאדי לומד ב"מכללת אורנים",  בתוכנית "היהלומים" במסלול מל"ח. לדבריו: "מבחינתי המילה מל"ח היא קיצור ל"משקיעים למען החינוך", עם כל החברים ועם המגוון הרחב של אנשי החינוך מכל העדות, הצבעים, המקומות והמחשבות. יש אמירה לנביא מוחמד:-  " الناس سواسية كأسنان المشط ". זה אומר שאנשים שווים כמו השיניים של מסרק. האנשים, אנחנו הנמצאים בתוכנית, מטרתנו היא אחת כמו שינים של המסרק. אנשי חינוך שונים משאר אנשי המקצועות האחרים. הדבר שמייחד אותנו הוא שכולנו רוצים את החינוך מכיוון של רצון ואמונה בחינוך למען חברה טובה יותר. החזון שלי הוא שיום אחד נגיע לחינוך מושלם כי הוא לא פחות מהרפואה, הנדסה ועסקים . החינוך הוא מערכת מלאה בכלים שדרכם יכולים להוביל, לתמוך, להקשיב, לעזור ולעודד כדי שהחניכים, הילדים שלנו, יגיעו לעתידם ולעצב אותו בצורה מושלמת, מלאה באהבה, בשלום, שלווה, שוויון ואמונה בשוויון ערך האדם. החלום והשאיפה שלי, ואני מקווה אינשאללה, הוא להגיע למעמד מכובד מאוד, להיות בעל שליטה והשפעה על הקהילה והחברה. אני רוצה להיות מרצה בעל השפעה על הסטודנטים לטובת החברה שלנו".

2 comments

  1. מאת אלעזר:

    שאדי, אתה ממש "חביב אללה". יש בך חן גדול וכובש. אתה מייצג עבורי את האדם השלם שרוצה לפעול טוב בעולם.

  2. מאת ודאד:

    כל הכבוד יקירי
    גאים בך
    ודאד

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>