הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

20 דצמבר, 2014 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
תגובה אחת

רוצה ליצור חברה טובה יותר

 שיר שמח

שיר שמח, בת 24, גרה בכרמיאל, תלמידת מסלול מל"ח ואומנות

בעבר הייתי חברה בתנועת "השומר הצעיר", חניכה, מדריכה, ש"ש, חברת גרעין וחברה בנח"ל בתנועת הבוגרים.

השנה התחלתי לרכז נוער בשכבות ד'-י"ב בקיבוץ מורן במועצה אזורית משגב. העבודה טומנת בחובה אתגרים והתנסויות בשפע. העבודה כוללת אחריות על כל מערך הפעילות החברתית-חינוכית של ילדי הקיבוץ. בתוך הקיבוץ הפעילות של האיחוד החקלאי מתקיימת באחריותי ובאחריות הגרעינר. החניכים יוצאים לקורס מדצ"ים בכתה ח', ובכתה ט' מתחילים להדריך. הסניף או המועדון מחולקים לשכבות צעירות: ד'- ח', ושכבות בוגרות: ט'-י"ב. יש לשכבות הצעירות יום פעילות תנועתי בימי שלישי, ופעילות קיבוצית אחרת ביום חמישי.

התחלתי את לימודי ב"מכללת אורנים" בלי ציפייה רבה או ידיעה רבה. במקרה שמעתי על מסלול מל"ח ביום הפתוח, והבנתי שזה בהחלט הכיוון שלי. עד כה הלימודים הם "על קצה המזלג". נעים לשבת בחברה של אנשי חינוך בעלי ניסיון, אופי, כריזמה ויצירתיות. המעגל תורם לי רבות והופך את החוויה הלימודית למאתגרת ומהנה פי כמה.

במסגרת לימודי האומנות אני מתחילה בתהליך היצירה שלי כאמנית, מפתחת אותה, מקבלת כלים, ידע היסטורי רב ומבינה את החשיבות הרבה שיש לאומנות הן ככלי ביטוי, הן כמחאה, הן כנתבך היסטורי והן כאמירה.

חלומות לעתיד? לגבי השנה הזאת – להצליח לשלב בצורה הטובה ביותר בין הלימודים לעבודה, להמשיך ללמוד, להתפתח, ליצור, לקבל כלים ולהשתמש בכל אלו ליצור חברה טובה יותר, אנשים טובים יותר, "אני" טוב או טובה יותר.

תגובה אחת

  1. מאת אהובה חזן:

    נראה כי הגעת לשלמות בהחלטה ומאתגרת עצמך למצא יעוד זה דבר לא פשוט והנה נראה כי את על הדרך הנכונה בהצלחה בהמשך דרכך

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>