הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

20 דצמבר, 2014 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

עם המון תקווה ומוטיבציה

אנה ברודסקי, תושבת נצרת עילית, סטודנטית שנה א' במסלול מל"ח והיסטוריה כללית.

התחתנתי בספטמבר האחרון. בקרוב אשנה את שם משפחתי לרוז'ליוק. אני לומדת ב"מכללת אורנים" במסלול מל"ח והיסטוריה כללית.

עובדת בקרן "עזריאלי" בעיר שלי בחטיבת הביניים בבית הספר "אורט שרת". אני מדריכה חברתית ומתרגלת בשעות שלאחר הלימודים. עובדת שנה שניה עם קבוצה שכיום בכיתה ט'.

בתחום החברתי אנחנו עוסקים השנה בתרומה לקהילה, ועובדים על הקמת מיזם קהילתי שיתרום ויספק צורך בעיר שלנו. הדרך שלפנינו עוד ארוכה, אך אנחנו מלאי תקווה ומוטיבציה.

קבוצות התלמידים עוברות חזרות על הלימודים עם מורה ובליווי של מתרגלת, אני, מספר ימים בשבוע לאחר הלימודים. המטרה שלנו היא לחזק את התלמידים הן בפן החברתי והן בפן הלימודי כדי שיצברו ביטחון וישתפרו בלימודים.

הגעתי ל"מכללת אורנים" כדי לסגור מעגל. בתור מתבגרת הייתי "נערה בסיכון", והיום אני רוצה להיות דמות תומכת לאלה שנמצאים היכן שאני הייתי.

החלום שלי לעתיד הוא להצליח בתחום הזה ולעורר השראה לאחרים כמו שאנשים היו לי להשראה. אני רוצה להשפיע ולשפר את מצב הנוער בארץ ובעולם, שיגדלו להיות אנשים טובים ושידעו שיש מישהו שדואג להם, ולא מרים את הידיים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>