הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

7 דצמבר, 2014 פורסם ב חינוך אחר
אין תגובות

מפגש אקדמי על כוס בירה: בכירי המרצים של אורנים בפאב ברברוסה

בשבוע שעבר הגיעו יותר ממאה צעירים לשמוע את הרצאתו של ד"ר הלל וורמן מהחוג לחינוך, בנושא הפן הפילוסופי של הסמים הפסיכודליים בשנות ה – 60

גם אנשי אורנים וגם חברי אגודת הסטודנטים שהאמינו מלכתחילה ביוזמה, לא שיערו איזו הצלחה תהיה לה.

וכך, מה שהתחיל בקטן ובהיסוס, הפך תוך שבועיים בלבד להצלחה גדולה – צעירים מכל הסביבה מגיעים להקשיב ולהתדיין עם מרצים בכירים ממכללת אורנים במפגשים ליליים בפאב הברברוסה ברמת ישי.

ההרצאות והדיונים הם מרתקים ועוסקים בנושאים אקטואליים המשתנים בכל שבוע – ומסתבר שהבליינים במקום הם צעירים חושבים, אינטליגנטים ובעלי ערכים.

למפגש שהתקיים ביום רביעי האחרון הגיעו למעלה ממאה צעירים שנדחסו לפאב במטרה לשמוע את ד"ר הלל וורמן מהחוג לחינוך, אחד המרצים החריפים והמרתקים במכללת אורנים. ההרצאה של וורמן עסקה בפן הפילוסופי של הסמים הפסיכודלים בשנות ה – 60.

וורטמן: "זהו עיון פילוסופי בתרבות הסמים הפסיכדליים של שנות השישים: לא מיועד לרכי לב, ולא לפחדנים. נעשה סוף סוף צדק עם אלדוס האקסלי הגאון אשר נפטר שעות ספורות בלבד ממועד הירצחו של הנשיא קנדי. הוא נפטר, לבקשתו, ממנת יתר של אל.אס.די. למה? מדוע?" כל זאת שמעו הצעירים בהרצאה המרתקת.

האורח הבא הוא החוקר והמרצה בחוג לסוציולוגיה וחינוך ד"ר ניר רסיסי, שינתח את  הפוליטיקה הישראלית, ויקיים דיון אקטואלי וחשוב על בחירות 2015, על עתיד הפוליטיקה המקומית, על הייאוש, על התקווה ובעיקר למה בכלל צריך להצביע.

ברברוסה תעניק הטבות והנחות לסטודנטים, ומשעה 21:00 כל הבר בחצי מחיר.

צילןם: רוית להב

20141203_214347 20141203_214407

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>