הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

14 דצמבר, 2014 פורסם ב אקטיביזם
אין תגובות

מעלים את המינימום למקסימום

שובתים ומפגינים עד אשר יעלו את שכר המינימום

 

הארגון להעלאת שכר המינימום במדינת ישראל מודיע, בתאריך ה-31/12/14, החל מהשעה 08:00 בבוקר, תתקיים שביתה של כלל עובדי המשק הזוטר ויקיימו הפגנות במוקדים עירוניים – בכל רחבי הארץ. זאת על מנת, ללחוץ על הממשלה בדבר העלאת שכר המינימום. הארגון מכריז על יום שביתה, בו נצא כולנו, עובדים המרוויחים שכר מינימום לרחובות. נמחה על השכר הדל וננסה להעלותו, עובדים לא יתייצבו ליום העבודה ביום זה על מנת להשבית את המשק כולו בשל חוסר הצדק על השכר הדל.

ביום האחרון של החודש הנוכחי, שהוא גם היום האחרון לשנת 2014 נשבות, בכדי שידעו כולם, עד כמה הקושי הוא רב ועד כמה סופו של החודש עם שכר שכזה לא מספיק לרכישת צרכים בסיסיים ביותר. השביתה תמשך עד אשר תושג פשרה ותתבצע העלאה משמעותית בשכר המינימום. נגרום לקובעי המדד העלוב להעריך את עובדי המשק הקטנים שמרווחים שכר המינימום ולהתחשב בהם משמעותית – כי בלעדיהם אין המשק יכול להתקיים. התאריך שנקבע בא להמחיש לכולם שלא משנה כמה יפחיתו בהוצאות – השכר עדיין לא מספיק, בסוף החודש כסף לא נשאר!

לפרטים נוספים:

רחלי אוחנה – דוברת ההתארגנות, מוקד ההתארגנות – ת"א, כיכר רבין.

דנית קדוש

פרח דהן

ליטל לביב

נוי משה

ההודעה נכתבה כמטלה "הודעה לעיתונות", במסגרת הקורס "מדיה ואקטיביזם – יחסי אהבה שנאה" בהנחיית  סלבה גרינברג

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>