הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

26 נובמבר, 2014 פורסם ב במה
אין תגובות

קרית טבעון: פסטיבל ימי המוסיקה

השנה יהיה חידוש, כאשר לצד קונצרטים של מקהלות, תזמורות, מופעי ג'אז ורוק, הרכבים קאמריים ומופעים לכל המשפחה, ייערכו קונצרטים בבתי התושבים במסגרת אישית

המסורת חוזרת: בחודש הבא יתקיים פסטיבל ימי המוסיקה של רשת המתנ"סים בקרית טבעון זו השנה התשיעית, ותושבי הקריה והסביבה מוזמנים ליהנות ממגוון עשיר של מופעים מוסיקליים. השנה יהיה חידוש מרענן, כאשר לצד קונצרטים של מקהלות, תזמורות, מופעי ג'אז ורוק, הרכבים קאמריים ומופעים לכל המשפחה, ייערכו גם קונצרטים בבתי התושבים במסגרת אישית. באירוע הקהילתי, שנקרא "הרכבים בסלון", יארחו ארבע משפחות שוחרות מוסיקה מופע אינטימי בבתיהן. כל משפחה תארח קונצרט בסגנון שונה, כך שכל אדם יכול לבחור את הקונצרט המתאים לו.

מנהל הקונסרבטוריון ומנהל הפסטיבל, חזי פלד: "'הרכבים בסלון' הוא פרויקט משותף של הקונסרבטוריון ואגף הקהילה במתנ"ס. השנה יופיעו בסלון של מיכל קליין אמן הגיטרה אייל לבר ואורחים, 'לילות בגני ספרד' עם הזמרת יהלי תורן יתארחו בסלון של אורנה ומשה קליין, וכמו כן 'קול הג'אז הזה' עם הזמרת טלי דגן והמוסיקאים אורי ביתן וטל פדר, יערכו מופע משירי זמרות הג'אז הגדולות, בסלון של נגה ורובי כרמל. בנוסף יתקיים מופע של מוסיקה קאמרית בסלון של אילנה ויוסי ליבוביץ'. אנו מאמינים שסגנון ייחודי זה יזכה לאהדה בקרב ציבור שוחרי המוסיקה בטבעון והסביבה, הקהל מוזמן להגיע ולבחור מהשפע שיש לנו להציע". האירוע הראשון בבתי התושבים יתקיים ביום שישי, 12.12, בשעה 21:00.

הדובדבן שבקצפת יהיה מופע של להקת כנסיית השכל באולם זוהר ביום שישי, 26.12, בשעה 22:00. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה בין הקונסרבטוריון וגני הילדים, שמקבלים חינוך מוסיקלי לאורך שנת הלימודים ע"י אורי ביתן, וכחלק מאירועי חודש המוסיקה, יתקיים קונצרט מיוחד לילדי הגנים, במסגרת סל תרבות. הקונצרט השנה ייערך תחת הכותרת "ארבעה מיתרים ושיר", בביצועם של תלמידי הקונסרבטוריון, שינגנו בכלי הקשת כינור, ויולה וצ'לו. הקונצרט יוקדש לשירי ילדים בעיבוד לרביעיית מיתרים, לצד יצירות מספרות המוסיקה המערבית שנכתבו למען ההרכב.

נגני החוג למוזיקה קאמרית_ימי המוזיקה

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>