הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

10 אוקטובר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

אור ירוק: מתנדבים התפרסו בטבעון

עם פתיחת שנת הלימודים ערכו מתנדבי "זה"ב בגן" של עמותת אור ירוק פעילות בגני הילדים בקרית טבעון, והסבירו לילדים את כללי הבטיחות בדרכים. בנוסף העבירו המתנדבים דפי פעילות בנושא בטיחות בדרכים לתלמידי בית הספר רימונים. יצוין כי מדובר בחלק מפעילות ארצית של העמותה לרגל פתיחת השנה, שבאה לידי ביטוי במאות בתי ספר וגני ילדים בכ-150 יישובים ברחבי הארץ. בחלק מהיישובים הגיעו מתנדבי העמותה בשעות הבוקר לפתח בתי הספר, שם קיבלו את פני התלמידים עם חיוך והעניקו להם חומרי עבודה והסברה בנושא זהירות בדרכים. בבתי ספר אחרים נתלו שלטים שמזכירים לתלמידים את חשיבות הזהירות בדרכים. בנוסף העבירה העמותה למאות בתי ספר ברחבי הארץ חומרי הסברה בנושאי הליכה וחצייה בטוחה, רכיבה בטוחה באופניים וחגירת חגורות בטיחות, וכמו כן חולקו דפי עבודה חווייתיים בנושא בטיחות בדרכים.

מהעמותה נמסר השבוע: "כדי להוריד את מספר הילדים המעורבים בתאונות דרכים, על ההורים לסייע לילדיהם לבחור את המסלול הבטוח עבורם ולתרגל יחד איתם את ההליכה בו, תוך מתן דגש על חציית כבישים בטוחה. על המדינה להגביר את ההסברה בבתי הספר בנושא זהירות בדרכים באמצעות חינוך תעבורתי, כדי להעלות את מודעות הילדים לנושא. עמותת אור ירוק מאחלת שנת לימודים בטוחה לכל ילדי ישראל".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>