הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

19 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

תאגיד מעיינות העמקים: הוחל בעבודות לשיקום רשת המים והביוב באלרואי

אריאלי: "אני שמח מאוד שגם תושבי אלרואי יזכו בקרוב, בסיום העבודות, לתשתיות מים וביוב טובות וראויות". שמואל: "אנו דואגים לרווחת התושבים ולשיפור המערכות ושדרוגן"

תאגיד מעיינות העמקים החל השבוע, בשיתוף המועצה המקומית קרית טבעון, בפרויקט שיקום רשת המים והביוב בשכונת אלרואי שבקרית טבעון. הפרויקט יתבצע במקטעים ברחובות קישון, מזרח והתשבי, שהינם מרחובותיה הראשיים של שכונת אלרואי. מדובר בעבודות תשתית נרחבות, שעל ביצוען הוחלט בין השאר בשל העובדה שמרבית הצנרת באזורים הללו קיימת מזה עשרות שנים.

מנכ"ל תאגיד מעיינות העמקים, יהודה סיסו, ציין כי מדובר בפרויקט תשתיות רחב היקף בשכונותיה הוותיקות של קרית טבעון, שיתפרס על פני תקופה של כשנתיים ויבוצע במקטעים, בתחילה בשכונת אלרואי ובשלב מאוחר יותר בקרית חרושת ובקרית עמל. עוד ציין סיסו, כי בסיום הפרויקט ישודרגו תשתיות המים והביוב של קרית טבעון בצורה משמעותית, וכי בתאגיד מתנצלים בפני התושבים על חוסר הנוחות הזמנית. עלות הפרויקט מוערכת בסכום של יותר מ-10 מיליון שקלים.

יו"ר דירקטוריון מעיינות העמקים, אורי שמואל, הודה למועצה המקומית ולעומד בראשה, דוד אריאלי, על שיתוף הפעולה. שמואל: "כתאגיד אנו דואגים ונמשיך לדאוג לרווחת התושבים ולשיפור מערכות המים והביוב ושדרוגן, על כל מה שמשתמע מכך, והפרויקט הגדול באלרואי מהווה דוגמה בולטת לכך. אנו מתנצלים מראש אם קיימת אי נוחות, אבל חשוב שהתושבים יבינו שפעולות אלו נועדו לרווחתם".

אריאלי: "צוות העובדים של תאגיד המים מעיינות העמקים עושה עבודה יסודית ומהותית בטיפול בתשתיות המים והביוב בקריה. אני שמח מאוד שגם תושבי אלרואי יזכו בקרוב, עם סיום העבודות, לתשתיות מים וביוב טובות וראויות".

תאגיד מעיינות העמקים הוקם בשנת 2010 ומספק שירותי מים וביוב לתושבי יקנעם, קרית טבעון ורמת ישי.

 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>