הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

פתיחת שנת לימודים חלקה בעמק יזרעאל

ראש המועצה האזורית, אייל בצר: "שנת הלימודים תשע"ה מסמלת את הצמיחה הדמוגרפית שלנו, כאשר למערכת נוספו עוד 400 תלמידים וילדי גן"

כ-8,500 תלמידי כיתות א'-י"ב חזרו לפקוד את ספסל הלימודים בבתי הספר בעמק יזרעאל. אליהם הצטרפו כ-2,000 ילדים בגילאי 6-3, וכן כ-1,300 תינוקות ופעוטות מגיל 3-0. יצוין שכ-760 תלמידים עלו לכיתה א', כאשר מדובר במחזור התלמידים הגדול ביותר של תלמידים העולים לכיתות א' בעמק יזרעאל (בשנה שעברה החלו 670 ילדים את כיתה א'), דבר המצביע על הצמיחה הדמוגרפית הגדולה בעמק.

ראש המועצה, אייל בצר, סייר ביום הראשון ללימודים במספר בתי ספר, ובהם בית הספר היסודי בנהלל, שם השתתף בטקס פתיחת השנה וליווה את נכדיו ביומם הראשון. בצר בירך את התלמידים ואמר כי הוא מאחל להם שנה של הרחבת אופקים וסקרנות. בהמשך ביקר ראש המועצה בבית הספר החדש בשדה יעקב, בבית הספר היסודי בכפר יהושע, בגניגר עמק יזרעאל ובבית הספר שגיא בקיבוץ שריד, שם מסתיימת בנייתו של מגרש ספורט חדש.

יצוין כי השנה הצטרפו לא מעט פנים חדשות לצוותי החינוך בבתי הספר השונים בעמק. סמדר רוזנברג מונתה למנהלת בית הספר היסודי בנהלל, והיא החליפה את נאווה פרץ. נירה מרום תשמש מנהלת בית הספר יחד בגבעת אלה, ובכך החליפה את אילנה עוזר. קרן קורן מונתה למנהלת בית הספר אופקים מרחביה, ניצן בן זאב מונתה למנהלת חטיבת הביניים בבית הספר עמקים תבור, ואילו שלום גוזלן מונה לסגן מנהלת בית הספר ויצ"ו נהלל.

ראש המועצה, אייל בצר: "אנו פותחים בהתרגשות רבה את שנת הלימודים תשע"ה, שמסמלת יותר מכל את הצמיחה הדמוגרפית שלנו, כאשר עוד 400 תלמידים וילדי גן נוספו למערכת. לשמחתנו, העמק והחינוך בו ממשיכים להיות אבן שואבת למשפחות רבות, ואנו גאים על כך. המועצה תמשיך להשקיע במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית, למרות הקיצוצים במדינה. המועצה האזורית תקדיש את השנים הקרובות להשקעות נרחבות בחינוך, לרווחת תושבי העמק".

מנהלת אגף החינוך במועצה, רחל שחורי, סיכמה בסיפוק רב את פתיחת שנת הלימודים: "עברנו קיץ לא פשוט שאיתגר אותנו. התחלנו לראשונה עם תוכנית בית הספר של החופש הגדול, שכללה שלושה שבועות של תוכניות קיץ ל-920 ילדי העמק ב-11 מוקדים. במקביל ערכנו שיפוצים נרחבים בכל בתי הספר והגנים במועצה. אסור כמובן לשכוח שבתווך היה מבצע 'צוק איתן'. השותפות האמיצה של כל מחלקות המועצה איפשרה לנו להגיע מוכנים לפתיחת השנה. אני מאחלת לתלמידים, להורים, לצוותי החינוך, להנהלות בתי הספר ולעובדי בתי הספר והגנים, שנה בטוחה ושקטה עם המון למידה וחוויה".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>