הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

24 יוני, 2014 פורסם ב אקטיביזם, תקשורת
אין תגובות

משפחות רעבות? פנו לעמותות

ההודעה לעיתונות הבאה היא חלק מתוך יצירות הסטודנטים והסטודנטיות בקורס "מדיה ואקטיביזם- יחסי אהבה שנאה"

מאת: נופר לסנר | 

משפחות רעבות? פנו לעמותות!

מדו"ח מבקר המדינה אשר בדק את פעולות השלטון לקידום הביטחון התזונתי של תושבי המדינה, נמצא כי לממשלה אין מדיניות בנושא זה.

בשנת 2014 במדינת ישראל ישנן 223 אלף משפחות נזקקות אשר הולכות לישון רעבות בסופו של יום. על הסיוע למשפחות אלה אמונות עמותות שונות אשר בלעדיהן לא היו המשפחות מצליחות להחזיק מעמד. ממשלת ישראל אינה מעוניינת לעסוק בנושא! ילדי ישראל זועמים ויוצאים לרחוב להפגין למען הזכות לאכול! ביום הילד הבין לאומי יצאו כל ילדי ישראל יחדיו לרחבת משכן הכנסת בשעה 12:00 להפגין ולהילחם על הזכויות שלהם!

בדוח הביטוח הלאומי מ- 2010 על היעדר ביטחון תזונתי באוכלוסייה ולמרות חוק המועצה הארצית לביטחון תזונתי אשר עבר בכנסת באותה השנה – מדינת ישראל לא עמדה במחויבותה והיא: קידום ביטחון תזונתי של תושביה. כך נקבע בדוח מבקר המדינה.

360 ילדים בישראל קמים רעבים! לומדים כשהם רעבים! משחקים כשהם רעבים! והולכים לישון כשהם רעבים!

מבקר המדינה מר יוסף שפירא כותב "הלב דואב כאשר קוראים על משפחה עם ילדים שהמקרר בביתה ריק ממוצרי מזון או על משפחה שסיפרה כי לא רכשה פירות וירקות מפאת מצוקה כלכלית, כפי שמפורט בדוגמאות המובאות בדוח. מדינה יהודית ודמוקרטית אינה יכולה להשלים עם מציאות שבה מאות אלפים מתושביה מדווחים על אי ביטחון תזונתי". והממשלה שותקת!

לפרטים נוספים:

נופר לסנר, מפיקת האירוע-

פלאפון: 0544838477

Email: nofar.ls89@gmail.com

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>