הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

15 יוני, 2014 פורסם ב אקטיביזם, תקשורת
אין תגובות

המספר שהפך למינוס

ההודעה לעיתונות הבאה היא חלק מתוך יצירות הסטודנטים והסטודנטיות בקורס "מדיה ואקטיביזם- יחסי אהבה- שנאה".

מאת: רוני הרמן |

ב-27/4/2014, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יקימו כ-2000 ניצולי שואה ומשפחותיהם את אנדרטת הניצולים בעודם בחיים.

בשעה 16:00 אחה"צ, יצאו כ-5000 ניצולי שואה ומשפחותיהם ל"צעדת המוות" בדרך לכנסת ישראל. בסיום הצעדה, תוקם אנדרטת הניצולים על ידם, בעודם בחיים מנעליהם, בגדיהם, תמונות של בני משפחותיהם.

על פי נתוני הקרן לרווחת ניצולי השואה,חיים היום בישראל כ-100 אלף ניצולי שואה שלא זוכים לשום תמיכה מהמדינה. 87% מהניצולים חיים מהכנסה של פחות מ-5,000 שקל בחודש, ואילו 58% חיים מהכנסה של עד 3,000 שקל בחודש.
אנו, עמותת "ניצול שואה", רוצים להבטיח שכל ניצול שואה יסיים את החודש, מבל לדאוג בשנים האחרונות של חייהם, וכן, אני דורשים מממשלת ישראל להגדיל את  פיצויי ניצולי השואה ולהבטיח להם הכנסה גבוהה יותר.

לדברי קולט אביטל, יו"ר מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל, "השנתיים הקרובות הן קריטיות מבחינת הטיפול בניצולים, משום שרובם כבר מעל לגיל 80, חלקם הגדול גם חולה, וצרכיהם השתנו מאז נקבעו הקריטריונים למענקים. על הממשלה להזדרז ולעצב גישה חדשה התואמת את הצרכים המשתנים".

עמותת "ניצול שואה", תורמת מזמנה ומהכנסותיה לאוכל חם בעיקר לקשישים ניצולי השואה בארץ, ודואגת למכשירים חשמליים ומחממים לבתיהם בימי החורף הקרים.

לפרטים לגבי האירוע ניתן ליצור קשר: רוני- ראש העמותה-0528889999 או במייל roni23@walla.com.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>