הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 מרץ, 2014 פורסם ב קולטורה, קולנוע וטלוויזיה
אין תגובות

אורלי וגיא עושים סיאנס

question-mark-1-1084630-m

למרות שם התכנית, נדמה שדווקא אין להם תשובות

 מאת: שירי מנשה |

ייתכן שבמדינת ישראל נגמר האקשן, עד כדי כך שאורלי וגיא מוצאים לנכון להעלות פרשות מתות מן השאול? 

על אורלי וגיא הומצא הביטוי החרוש "לכל סיר יש מכסה". הוא לפעמים אימפולסיבי, היא תמיד זהירה. הוא לפעמים נתפס להערות שוליות או לויכוחים סתמיים, היא תמיד בקרקע. כשהיא המומה מכדי לדבר – לו תמיד יש מה לומר; בסוף אחד מהם שולף שאלה קולחת והם מנצחים במערכה.

בעונה החדשה של "חוזרים עם תשובה" אורלי וגיא מבריקים אמנם ביכולת התחקור, אבל נופלים ברמת הרלוונטיות. העיסוק בפרשיות שנקברו מזמן ושהתחדש בהן פרט שולי או שניים מפליא באומץ שבו הוא מופיע על המסך בשעות הפריים טיים. לצורך השוואה, דמיינו שמישהו מגיע לאירוע חגיגי במכנס פדלפון.

אולי מפליא עוד יותר ולא אופייני לזוג התקשורתי הוא חוסר ההלימה בין שם התכנית לבין תוכנה בפועל. כל מה שצפוי מהם הוא לחזור עם תשובה, כמו שב"המירוץ למיליון" נצָפה שהמתמודדים באמת ירוצו כדי לזכות במיליון שקלים, אבל נדמה שדווקא מה שאין להם הן תשובות. כמו שקוראים לתכנית הבידור שמשודרת בשעה 20:00 "חדשות". אותו קונספט.

אולי אפילו קורה דבר הפוך. אחרי הפרק ששודר ביום שבת האחרון וגם לאחר שני הפרקים הקודמים, כל מה שנותר לצופה היו סימני שאלה: אז מה קורה עכשיו? מצאו את הרוצח? איך המשטרה מתכוונת להמשיך מכאן? אני בטוחה שגם הפרשה עצמה שאלה את עצמה – "מי אני? מה אני? מי הקים אותי לתחייה?! הישראלים האלה, עושים סיאנס על תרמיות ומקרי רצח כאילו חסרים להם כאלו בחיים".

"אורלי וגיא חוזרים עם תשובה", ימי שבת ב-21:00.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>