הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 פברואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

המדריכה החברתית של כפר גלים

אלבינה גקטין, סטודנטית במסלול מל"ח

 אלבינה

שמי אלבינה גקטין, אני בת עשרים וארבע. מתגוררת בכפר גלים, במקור מנצרת עילית. אני עובדת בתור מדריכה חברתית בכפר הנוער "כפר גלים" שממוקם מול טירת הכרמל. במסגרת עבודתי אני מדריכה בני נוער בגילאי 17-15 שבאים מבתים שמצבם הסוציו-אקונומי נמוך, והם זקוקים למסגרת שתקיף אותם.

הקבוצה שאני מדריכה בנויה משלושים וחמישה חניכים, יש לי שותף שעמו אני מתחלקת בשעות העבודה, בנוסף עובדים איתנו "שינשינים" ומורות חיילות, ביחד אנו יוצרים עבור החניכים תחושה של משפחה וביתיות ודואגים לכל צורכיהם היומיומיים, לפרט ולקבוצה. במהלך היום אני מלווה את הילדים לבית הספר, דואגת שהם נכנסים לשיעורים, פוגשת את המורים ודואגת לתפקוד היומיומי של הילדים. אחרי שעות בית הספר אני פוגשת את הנערים בארוחת הצהריים ונמצאת איתם עד כיבוי האורות. במהלך שעות אחר הצהריים, מתפקידי לדאוג שכל חניך יגיע לחוג, לפעילות חברתית או לפרויקטים שונים שיש לקבוצה, כמו למשל הכנת סנדוויצ'ים, יחד כל הקבוצה, למען בית החולים וחלוקתם. לפני כשנה שמעתי מחברה על מסלול מיוחד במכללת "אורנים". שמחתי שאני אוכל לשלב עבודה ולימודים. אז השנה התחלתי את לימודי ב"אורנים" במסלול מל"ח. החלום שלי לשנה הקרובה הוא להצליח בלימודים ובעבודה במקביל. להיות משמעותית בשני המקומות ולהשתמש בכלים אותם אני רוכשת בלימודים לצורכי העבודה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>