הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

20 ינואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

רוצה שינוי

 רינת בטיטו, סטודנטית שנה א' בתכנית מל"ח (מנהיגות לעובדי חינוך) ובלימודי הוראת אזרחות

רינת

שמי רינת בטיטו בת עשרים ואחת, גרה בנצרת עילית. בת שנייה מתוך חמישה אחים. אני סטודנטית שנה א' בתכנית מל"ח (מנהיגות לעובדי חינוך) ובלימודי הוראת אזרחות.

בתחילת כיתה א', בעקבות ערנותם של הוריי, אובחנתי כלקוית למידה, מה שהקשה עליי מאוד בבית הספר ואתגר אותי באותה מידה. לדעתי, התמודדתי עם הקשיים בכך שפעלתי בנושאים חברתיים – חינוך בלתי פורמלי. העיסוקים החברתיים הקנו לי יותר ביטחון בעצמי ובכישוריי. מגיל צעיר יחסית ועד התיכון השתתפתי בפעילויות מנהיגותיות ובהדרכה. אני אוהבת מאוד את תחום ההדרכה, בעקבות שירותי בצה"ל, ההדרכה בתנועות נוער ועבודתי לפני הצבא במסגרות המתנ"ס בנצרת עילית. התחנכתי בבית מסורתי אך למדתי במוסדות חילוניים.

עובדות מיוחדות – השתתפתי בתנועות נוער (מש"צים, מד"צים מועצת נוער מחוזית ועירונית). עבדתי בקייטנות ובהפעלה של תחום הגיל הרך במתנ"ס מגיל מוקדם. בהמשך תפקידי בצה"ל היה מדריכת חיל הרגלים, בתחום הקליעה, דבר שאפשר לי לעמוד מול אוכלוסיות בגילאים שונים (מילואימניקים, סדירים) וללמוד על התמודדות במצבי לחץ. במהלך שירותי הצבאי קיבלתי הצטיינות ליום העצמאות מקצין חיל רגלים וצנחנים ראשי. נוסף לאלו, אני אוהבת את תחום האומנות.

עבודתי – אני עובדת במתנ"ס בשכונת הר יונה בנצרת עילית. תפקידי בפועל הוא ריכוז תחום החוגים ותחום הקהילה במתנ"ס. תחום אחריותי כולל בתוכו התעסקות עם שלל חוגים והתאמתם לשלל הגילאים. כמו כן אני אחראית על יצירת קשרים עם גורמים בקהילה ומחוצה לה, על פיתוח תחום גיל הרך ועל גיוס משאבים. נוסף לכך, בתחום אחריותי אני אחראית על פרסום פעילויות המתנ"ס, על עריכה וארגון אירועים, פעילויות לחגים והתייחסות ברחבי המתנ"ס לאירועים שונים המתרחשים במדינה ובעולם. תחום הקהילה, כולל בתוכו עבודה עם תנועת הצופים – שנת שירות עם גרעין "אנת" (אומנות נותנת תרומה) חוגים המשלבים אומנויות בחוגים לבני נוער כמו תאטרון, אומנות – פלסטית וקולנוע. נוסף לפיתוח חוגים עם גרעין "אנת", אנו מקדמים שילוב של בני הנוער בפעילויות שאנו מפתחים כמו למשל, בית קפה לנוער לשעות ה"מתות" שלהם,  הכולל בתוכו פעילויות חברתיות העוסקות בנושאים אקטואליים.

חלומות לעתיד – סיום תואר ראשון בהצלחה, לעסוק במקצוע החינוך ובתחומים שאני אוהבת, טיול במזרח, הקמת משפחה ושינוי במערכת החינוך שיאפשר לרוב הילדים במדינה להגשים ולפתח את עצמכם לאו דווקא בתחום הלימודי.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>