הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

25 ינואר, 2014 פורסם ב אמנות, מה בקמפוס
אין תגובות

סוף סמסטר במכון לאמנות: יוצאים מהשגרה

סטודנטים שנה ג' הציגו את עבודותיהם בפני מורים, אורחים וסטודנטים, וקיבלו ביקורת פומבית. כמו כן התקיימו דיונים סביב שולחנות עגולים בנושא "לאן נעלם החינוך לאמנות"

המכון לאמנות במכללה האקדמית אורנים קיים השבוע, שהיה השבוע האחרון של הסמסטר, סדרת פעילויות ייחודיות שחותמות את המחצית הראשונה של שנת הלימודים האקדמית. ראש המכון, ד"ר יעל גלעת, הסבירה כי הכוונה הינה לצאת מהשגרה, לנטרל את הלחץ של סוף הסמסטר ופשוט ליהנות.

במסגרת אירועי השבוע הציגו סטודנטים שנה ג' את עבודותיהם בפני מורים, אורחים וסטודנטים, וקיבלו ביקורת פומבית. בהמשך התקיימו דיונים סביב שולחנות עגולים תחת הכותרת "לאן נעלם החינוך לאמנות". כמו כן נעשתה פריצה של סטודנטים לאמנות אל תוך הרצאות ושיעורים בחוגים שונים כדי להדגים כיצד נמצאת האמנות בכל תחום, ונעשתה חשיפה של אפליקציה חדשה המאפשרת הדרכה בתערוכות באמצעות הסמארטפונים. נוסף על כך התקיימו דיונים מגוונים והתארחו בקמפוס אמנים ידועים.

שיאו של השבוע היה ביציאה אל שוק מגדל העמק השכנה לפעילות של ציור אורבני. הסטודנטים, שהיו מצוידים בקני ציור, ציירו דיוקנאות אקראיים ומצבים המשקפים את העיר על דמויותיה, חנויותיה ומרכולותיה. הסטודנטים פעלו במספרה, בפיצוציה ובדוכנים, בהנחיית האמנית זויה צ'רקסקי, שהינה מרצה באורנים וחברת קבוצת ניו-ברביזון הידועה באקטיביזם האמנותי שלה. שלומי ללוש, מרצה נוסף בחוג, והאמנית האורחת נטלי לוין, הנחו פיסול אורבני בשוק המקורה.

כאמור, לוח הזמנים היה עמוס במיוחד וכלל תליית תערוכה (יום ראשון), הגשת עבודות פומבית (יום שני), פריצה לכיתות (יום שלישי), דיונים סביב שולחנות עגולים וחשיפת האפליקציה (יום שלישי), יציאה למגדל העמק במסגרת אמנות אורבנית (יום רביעי), המשך פעילות במגדל העמק עם האמנית נטלי לוין, וכן דיון בהשתתפות האמנית גליה בר-אור והאמן עודד הירש על אמנות בקיבוץ (יום חמישי).

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>