הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 דצמבר, 2013 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

עם המון תקוות לשנה מוצלחת

פתיחת שנה

סטודנטים באירוע פתיחת השנה. באדיבות אגודת הסטודנטים מכללת אורנים. צילום: יעל פלדמן

מאת: מורן סרוסי |

שנת הלימודים נפתחה במכללת אורנים בסערה: אירועים שונים מושכי קהל, מעורבות של הסטודנטים ואגודה מאוד פעילה. מורן סרוסי מסכמת את האירועים בקמפוס

שנת הלימודים האקדמית במכללת אורנים נפתחה בהתעוררות מרשימה. במהלך השבועיים הראשונים של פתיחת הלימודים אירעו מאורעות שונים, מיוחדים ויוצאי דופן שגרמו לקמפוס לעמוד על שתי רגליו האחוריות ולכשכש בזנב.

 שנת הלימודים במכללת אורנים נפתחה השנה באיחור של שבוע משאר המכללות והאוניברסיטאות בארץ, וזאת כדי להקל על הסטודנטים החוגגים את חג הקרבן. אך האיחור בפתיחת השנה לא הורגש הודות לאגודת הסטודנטים שגרמו לסטודנטים להרגיש את פתיחת השנה כמו שצריך.

אגודת הסטודנטים עמלה רבות במשך החופשה על מנת לארגן פתיחת שנה מוצלחת וטובה. לקראת תחילתה של השנה החדשה, קמפוס המכללה הוקף בלונים צבעוניים, פעילי אגודה חייכנים, וגם דובי פרווה גדולים ומחבקים. כמו כן האגודה דאגה לחלק לסטודנטים הבאים בשעריה מתנות הכוללות יומן, צידנית ותיק לסטודנטים שנה א'.

עוד מאירועי פתיחת השנה: נערך יום אימוץ בעלי חיים והתרמה למען עמותת 'גלבוע אוהבת חיות'. במהלך יום האימוץ הגיעו למכללה כלבים, חמוסים, ארנבונים, וטרינרים ובעלי דוכנים שמכרו ציוד ומזון לבעלי חיים. כמו כן נערך הפנינג התרמה ענק עבור החצר הנשית והבית ברחוב החיים. בהפנינג היו דוכני יצירה, מתנפחים ושלל דוכני מזון למיניהם, והכי חשוב – היו שם סטודנטים שהתנדבו ותרמו מזמנם ומכספם עבור המאורע.

בהמשך הגיע אלינו שחר חסון, לאחר שנבחר ברוב קולות ב'דף הפייסבוק של האגודה' לבוא ולהצחיק אותנו. והוא עשה את זה ובגדול! עם בדיחות על מורים ומורות, על ערבים ויהודים, על נשים וגברים, אף אחד מהקהל לא נשאר אדיש.

נקווה שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת, לפחות כמו פתיחת השנה.

מתוך אירוע ההתרמה לבית ברחוב החיים. באדיבות אגודת הסטודנטים אורנים. צילום: יעל פלדמן

מתוך אירוע ההתרמה לחצר הנשית ולבית ברחוב החיים. באדיבות אגודת הסטודנטים אורנים. צילום: יעל פלדמן

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>