הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

22 דצמבר, 2013 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

יוצאים לדרך חדשה

מתוך ההשקה- אריאל

אריאל פרידמן, ראשת החוג לתקשורת, בהשקת המגזין

מאת: מורן סרוסי |

מכללת אורנים והחוג לתקשורת השיקו לאחרונה את העיתון המקוון החדש של המכללה, שיישמש כפלטפורמה לסטודנטים ולמרצים במכללה במגוון תחומים ונושאים 

בשעה טובה ומוצלחת הושק מגזין האינטרנט של אורנים – "אורנים דוט קום", מגזין מכללתי מקוון המשמש במה לכתיבתם של סטודנטים ומרצים כאחד.

בטקס ההשקה הוסבר הרציונל של המגזין וכן ההשקעה המחשבתית הרבה כדי לגבש פורמט מנצח שיענה לכל הצרכים ולכל הדרישות. עיקר כוחו של המגזין הוא בהיותו קהילתי לגמרי ופתוח לכל חברי קהילת אורנים ללא הבדל בין סטודנטים למרצים. במגזין מתפרסמות, זו לצד זו, ידיעות של סטודנטים על יחסים בינו ובינה וטיפים בנוגע להחלפת טיטולים לצד מאמרים על חינוך ועל תורות כלכליות כבדות משקל.

באירוע ההשקה שנערך בקומת הפקולטה למדעי החברה התקבצו סטודנטים ומרצים הכותבים למגזין, עורכי המגזין, דיקן הפקולטה למדעי החברה, דיקן הסטודנטים ועוד מוזמנים רבים הקשורים בצורה כזו או אחרת למגזין. האירוע היה בנוכחות נשיאת המכללה, פרופ' יערה בר-און אשר פתחה בדברי הערכה והוקרה לראשת החוג לתקשורת, ד"ר אריאל פרידמן אשר קידמה את נושא המגזין במהלך השנתיים האחרונות. לאחר מכן נשאו דברים אדי גל, העורך הראשי של המגזין, ד"ר ג'ק פסטור, דיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה ומר ביני תלמי, דיקן הסטודנטים. ד"ר אריאל פרידמן הציגה לנוכחים את המגזין על מדוריו השונים וקראה שוב לאנשי המכללה לקחת בו חלק פעיל ולכתוב מאמרים בנושאים השונים.

בסיום ההשקה הודלקו נרות חנוכה והאורחים התכבדו בסופגניות. האירוע הסתיים בברכה שהמגזין ימשיך, יאדיר ויפיץ אור למכללה כולה ואף למחוזות רחוקים.

מתוך ההשקה

ביני תלמי, דיקן הסטודנטים, בהשקת המגזין

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>