הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

5 נובמבר, 2013 פורסם ב קולטורה, קולנוע וטלוויזיה
אין תגובות

רחוקה מהציפיות ומהבאז המוקדם

מאת: מורן סרוסי |

 

 "הכוכב הבא"  ערוץ 2 בימי ראשון ושלישי ב-21:00

התכנית "הכוכב הבא" מתיימרת להיות תכנית הבידור שתעסיק את המדינה בחודשים הקרובים. לפי איך שזה נראה בינתיים היא לא תעסיק אף אחד מלבד את עצמה.

רבות דובר על "הכוכב הבא", עוד לפני עלייתה לאוויר. דיברו על הפורמט הייחודי והראשון מסוגו בעולם ההופך את הקהל בבית לשופטים בזמן אמת; על המנחה המקסים החדש ועל השופטים המכובדים שצוות ההפקה הצליח לגייס. אך התכניות הראשונות מראות שהציפיות רחוקות מאוד ממימוש.

נתחיל במתמודדים, שאמורים להיות הדבר הכי חשוב בתכנית. אלו  הודחקו עד כדי כך שאיני זוכרת אפילו שם אחד מבין המתמודדים הרבים שהוצגו. נמשך בכמויות הקיטש, הסיפורים שחוזרים על עצמם והגימיקים שכבר נמאסו. כמו כן נראה כי הכוכבים האמיתיים הם השופטים ולא המתמודדים, ישנה תחושה שכולנו התכנסנו עבורם ועבור המנחה (אסי עזר, שהוא נקודת האור הכמעט יחידה בתכנית).

צביקה הדר מתפספס בתור שופט ונראה כי הוא מנסה איכשהו להצדיק את מקומו בשלישית השופטים המכובדת (ריטה, אייל גולן ורני רהב) וזה קצת חבל. אסתי גינזבורג עושה עוול נוסף לתכנית, לא ברור כיצד מצאה את מקומה כמנחה לצידו של אסי עזר כשברקע ישנן מתמודדות רבות וטובות ממנה. כנראה היא מנסה ללכת בעקבות בר רפאלי, המנחה של 'אקס פקטור' (התכנית היריבה של "הכוכב הבא"), אך ללא הצלחה יתרה.

בשלב מסוים כבר השתעממתי מלצפות בתכנית אך המשכתי לצפות בתקווה שיתחולל איזה נס, שאגלה איזה פלא חדש או זמר חדש שיגרמו לי לרצות להמשיך לעקוב אחר התכנית, אך התבדיתי ושום דבר כזה לא קרה. הפסקתי לצפות עוד בטרם הגיעה התכנית לסיומה. וכך נראה שצופים רבים עוד יעשו אם צוות ההפקה לא יתעורר ויתחיל לחשוב כיצד 'לשפצר' את התכנית.

לסיכום, כדאי לשנות את השם של התכנית מ'הכוכב הבא' ל'שעמום הבא'. לפי איך שזה נראה כעת, התכנית לא תגיע לרף הציפיות שהציבה ותאבד מהר מאוד עניין בקרב קהל הצופים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>