הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

20 נובמבר, 2013 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

קדימה, מדע

כ-50 תלמידים מתיכון מגידו לומדים את המקצועות הטכנולוגיים הממוחשבים, באמצעות ציוד חדיש של מכונות שנתרם ע"י ארגון "קדימה מדע".

הארגון פועל בארץ מאז שנת 2006, ומערכת הקשרים עם בית הספר התיכון מגידו מתקיים כבר משנת 2007. בין הפרויקטים שהופעלו בסיוע הארגון: "הכיתות האינטראקטיביות" ו"כיתות חכמות", שקידמו מאוד את רמת הלימוד בכיתות. במגמה הטכנולוגית הושקע סכום של 200 אלף שקל במכונות מודרניות  המאפשרות לתלמידי החטיבה העליונה ללמוד את המקצועות הטכנולוגיים בעזרת ציוד מתקדם, לעמוד בדרישות הבגרות ולצבור, על פי בחירת התלמיד ויכולתו, עד 12 יחידות בבגרות.

בתיכון ציינו כי תלמידי המגמה משתלבים במערכות הצבא, וכך, למשל, מרבית הבנות משולבות במקצועות טכניים נדרשים בחיל הים. התלמידים משתלבים במקצועות טכניים בשירותם הצבאי, ולאחר מכן גם במפעלי הקיבוצים בסביבה, ורוב בוגרי התוכנית לומדים בבתי ספר למקצועות הנדסיים עם שחרורם מצה"ל. מנכ"ל קדימה מדע, אבי גנון, ונציגי הארגון, ביקרו בתיכון, במעמד הנהלת בית הספר, ראש המועצה, מנכ"ל המועצה ומנהלת החינוך, וראו מקרוב את הסדנה עם המכונות, תוך שנפגשו עם חניכי י"א וי"ב שלומדים בתוכנית. בין השאר הוצגה תערוכה שכללה את המוצרים שיצרו התלמידים במהלך השנה.

גנון אמר לתלמידים: "גם אני באתי מרקע לימוד טכנולוגי. הכיוון והבחירה המקצועית שאתם עושים הוא הבחירה הנכונה. השוק משווע לאנשי מקצוע עם מיומנות טכנולוגית, ולכן אנו מקדמים את בית הספר ואתכם". תלמידי המגמה לוו ע"י שני מורים ותיקים מבית הספר, יהושע אלטמן וסמי אסרף. שזכו בפרס האטר מדע לפני שנתיים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>