הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 נובמבר, 2013 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

למה לי חינוך עכשיו?

דנה מילר, סטודנטית  מל"ח במסלול חינוך חברתי קהילתי ותקשורת

דנה

דנה מילר וילדיה

שמי  דנה מילר בת 35. אמא לשני ילדים מקסימים שירי(9) רון(6).

בת קיבוץ אשדות יעקב מאוחד.

אני באה מבית של אנשי חינוך ומאז היותי נערה ידעתי שחינוך הוא הכיוון שלי. לאורך השנים עסקתי בעיקר בחינוך פורמאלי בגיל הרך ובו התמקצעתי.

לפני כשלוש שנים לאחר משבר משפחתי החלטתי ל"שנות כיוון". לא היה לי ברור לאיזו דרך אני רוצה לפנות. בדקתי מספר כיוונים אבל איזה "קול פנימי" בתוכי אמר לי שחינוך הוא המקום שלי.

פתחתי בדרך חדשה בחינוך הבלתי פורמאלי. כיום אני עובדת בקיבוץ דגניה א' מנהלת בית ילדים של כיתות א'- ו' ומאוד אוהבת את עבודתי. אני מתחברת לחינוך הבלתי פורמאלי ולמגוון האפשרויות שהוא פותח לכל ילד למצוא את מקומו.

לפני כשנה שמעתי שיש מסלול לימודים באורנים שנקרא מל"ח,  לאנשים שעוסקים בתחום החינוך הבלתי פורמאלי ומשלב עבודה ולימודים. באתי לשמוע ולהתרשם ו…נרשמתי!!!

כיום אני בשנה הראשונה, לומדת יומיים בשבוע חינוך חברתי קהילתי ותקשורת במסגרת מסלול מל"ח. אני מאוד מרוצה ושמחה על הבחירה ועל היותי חלק ממסלול ייחודי שאפשר לי במצבי כיום לבוא ללמוד, להתפתח, להתמקצע ולהתקדם.

חלומותיי לעתיד הם קודם כל לסיים בהצלחה את הלימודים ולהמשיך לתואר שני בניהול מערכות חינוך או ייעוץ חינוכי.

אני שואפת להחזיר את החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי לקיבוץ בו אני מתגוררת (כי כרגע אין אצלנו מערכת חינוך),  ומי יודע… השמיים הם הגבול.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>