הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

18 נובמבר, 2013 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

במקום הראשון: החוג לביולוגיה באורנים

אורנים מקום ראשון בלימודי ביולוגיה

מכללת אורנים. נמצאת במקום הראשון בלימודי ביולוגיה לתואר ראשון

אתר "הסטודנט", אתר עצמאי ובלתי תלוי הנסמך על ביקורות סטודנטים, ביקש מהגולשים לדרג את לימודי הביולוגיה לתואר ראשון במוסדות השונים להשכלה גבוהה. מבדיקת הנתונים שהתקבלו באתר עולה, כי המכללה האקדמית אורנים ניצבת במקום הראשון בלימודי ביולוגיה לתואר ראשון.

הציון המשוקלל שקיבל החוג לביולוגיה במכללה עומד על 8.2, שביעות הרצון הכללית עומדת על ציון 8, ואחוז הבוגרים העובדים בתחום עומד על 100 אחוז! לשם השוואה, הנתונים שהתקבלו מסטודנטים ובוגרים של הטכניון עומדים על ציון משוקלל 8.2, ואחוז העובדים בתחום עומד על 50 אחוז בלבד. באוניברסיטת תל אביב עומד הציון המשוקלל על 6.3, ואחוז הבוגרים העובד בתחום הינו 20 אחוז בלבד.

אתר הסטודנט הינו מנוע חיפוש לצרכי לימודים, המאפשר למתעניינים לדעת מה חושבים סטודנטים ובוגרים על תארים, חוגים ותוכניות. האתר מרכז אלפי ביקורות מכל מוסדות הלימוד בישראל בכלל המסלולים. החוג לביולוגיה וסביבה במכללת אורנים הינו חלק מהפקולטה למדעי הטבע של אוניברסיטת חיפה. החוג נחשב למעין "שמורת טבע" בנוף האקדמי בישראל, והלימודים לתואר במחלקה מדגישים את השילוב בין החי, הצומח וסביבתם הטבעית. קורסי החובה והבחירה מקיפים את מגוון הנושאים של הביולוגיה המולקולרית, גנטיקה, מיקרוביולוגיה, ביולוגיה תאית, אנדוקרינולוגיה ופיזיולוגיה, התנהגות בעלי חיים, אקולוגיה ועוד. בוגרי החוג ממשיכים לתארים מתקדמים בביולוגיה, כמו גם ללימודי וטרינריה ורפואה. בוגרי המסלול המורחב להוראה מבוקשים ע"י מוסדות החינוך במדינה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>