הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 אפריל, 2013 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

חידון התנ"ך היישובי: שלושת המקומות הראשונים לתלמידי חטיבת הביניים

במקום הראשון זכה דולב שפירא, במקום השני שחר ברעם ובמקום השלישי ליל רייכין. החידון, שחזר ליישוב בשנה שעברה, נקרא על שמו של המורה לתנ"ך אברהם ישועה ז"ל

כ-200 תלמידים, מורים, הורים ואורחים גדשו בשבוע שעבר את אולם זוהר בקרית קרית טבעון, בו נערך גמר חידון התנ"ך היישובי. האירוע התקיים במעמד סגן ראש המועצה וממלא מקומו, שלמה מושיץ, סגן ראש המועצה, דודו גבאי, רבה הראשי של הקריה, עמרם מיכאל בית אל, וכן בנו ונכדו של אברהם ישועה ז"ל, מורה ותיק לתנ"ך שעל שמו נקרא החידון. בחידון זכו שלושה תלמידים מחטיבת הביניים. במקום הראשון זכה דולב שפירא, במקום השני שחר ברעם ובמקום השלישי ליל רייכין. את הפרסים לזוכים תרמה אלמנתו של ישועה, יעל.

חידון התנ"ך חזר בשנה שעברה לקרית טבעון ביוזמת חברי המועצה מושיץ ואבי בן יוסף, ובתמיכת ראש המועצה, דוד אריאלי, במסגרת שיתוף פעולה בין המועצה המקומית, אגף התרבות של רשת המתנ"סים, בניהולו של עזרא מזרחי, ורכזת שכבה כיתות ח' בחטיבת הביניים אורט גרינברג, המורה לתנ"ך סיגל סמולניק, שהובילה את המהלך הלימודי.

סמולניק סיפרה כי את התהליך החלו כ-40 תלמידים משכבות ז'-ט', שלמדו את התחום לעומק לקראת השלב הראשון, אותו עברו בהצלחה 25 תלמידים. בסיום התהליך נשארו 12 תלמידים: שחר אבירם, שחר ברעם, נועם גרושקובסקי, עידו לוסקי, ליעד לביא, עידו נחום, ענבר סבח, דקל רוט, ליל רייכין, אביב שוסטר, עופרי שזר ודולב שפירא, שזכה במקום הראשון בגמר וקיבל אייפד. במקום השני זכה שחר ברעם ובמקום השלישי ליל רייכין, שקיבלו כל אחד תלושים בסך 500 שקלים לרכישת ספרים. כל המתמודדים זכו בתעודות הוקרה.

עו"ד מושיץ בירך את המתמודדים בשם המועצה, הודה למארגנים ולשופטים, ואמר: "זה היה אירוע תרבותי חשוב ומרגש. ברצוני להודות במיוחד לחבר המועצה אבי בן יוסף, שהיה היוזם והכוח המניע שמאחורי החזרת המסורת היישובית של חידון התנ"ך".

יצוין כי את האירוע הנחה ד"ר אבשלום קור, המנחה המיתולוגי של חידון התנ"ך הארצי לנוער. בחלק האמנותי שולבו קטעי פנטומימה ומוזיקה.

 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>